Sexy Pink Heart

19 Ocak 2015 Pazartesi

Gidilesi Film Kesinlikle !!!

Merhabalar ! Bugünki yazımı sinema filmi üzerine yazdım. Çoğumuzun finalleri bitti (benimki hafta sonu) gezme tozma çalışması olmayıp evde de sıkılanlar yada merak edenler için iki gün önce gittiğim Son Umut filmini yorumlamak istedim. Yönetmenliğini Russel Crowe'un yaptığı, Yılmaz Erdoğan, Cem Yılmaz ve Olga Kuryleno' nun başrollere olduğu film harikaydı. Filmde Yılmaz Erdoğan ve Cem Yılmaz'ın da bulunması ayrı bir gurur kaynağı. Russel Crowe'a laf yok zaten :) Film Avustralyalı bir babanın 3 oğlunu Çanakkale savaşına Anzak askeri olarak göndermesinden sonra onlardan bir daha haber alamamasını, karısının bu yüzden intihar etmesinin ardından 5 yıl sonra Çanakkale'ye gidip oğullarını aramasını kapsıyor. Gerçekten izlenilmesi gereken bir film. O sinema ortamında ses efektleri, görsellikle insanın tüylerini diken diken yapıyor. Yapılan olumsuz eleştiriler var cepten rakı şişesi çıkıyor Türk askeri kötü gösteriliyor diye, o dönemde bile illa ki olmuş bir şeydir ve bu gösteriliyor diye kötülenme düşüncesini ben pek de saymıyorum açıkçası. Taraf tutularak yapılmış bir film değil ki öyle olsa iki Türk oyuncusu olmazdı. Ki o savaşların üstünden bunca zaman geçmesine rağmen hala dostluk hikayeleri günümüzde aktarılmakta ve o zamandan günümüze yaşatılan dostluklar bulunmaktadır. Tek bir karenin provakasyon amaçlı yorumlanmasına karşıyım her filmde ve Son Umut'u izlemeye değecek bir film olarak düşünüyorum. İYİ SEYİRLER :)

1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu blog keşif etkinliğinde gördüm takip ettim sizi de bloguma beklerim. http://makyajcigeldihanim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil